torsdag den 13. februar 2014

Valentinsdag og macarons eller er det omvendt?

Valentinsdag er egentligt ikke noget, vi fejrer her hos os. Vi har nok været gift i for mange år til at synes, at man lige netop skal vise den anden sin kærlighed på en bestemt dag.

Når så det er sagt, så er der jo aldrig en kvinde, som for alvor er blevet sur over, at hendes mand er kommet med blomster, gaver eller chokolade, så det...... ;)

Jeg har vinterferie og har haft store bagedag idag - det kommer snart nye opskrifter på bloggen. En af de ting, som jeg har kastet mig ud i, er små jordbærmacarons med mælkechokolade-ganache lavet på nogle af de sidste chokoladeknapper fra Callabaut - de må meget gerne sende nogle flere!!! 

Opskriften har jeg fundet hos superdygtige Maja, som har bloggen chocolat.dk - tjek den ud, hvis du ikke allerede kender den. Hun laver nogle fantastiske ting og tager smukke billeder. Når jeg bliver en stor blogger, så vil jeg være som Maja ;).

Det er svært at lave macarons - derfor får I bare et billed.... Og så skal jeg øve mig lidt mere..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - så bli'r jeg glad!